
Turneul international de minifotbal „Cupa Lotus” – Editia a XIII-a
- Posted by admin.ipa
- On ianuarie 31, 2018
- 0 Comments
Turneul va fi organizat astfel:
-
Cupa Lotus, echipele pot avea în componenţă jucători de orice vârstă;
-
Cupa Lotus +35, echipele pot avea în componenţă jucători cu vârsta de peste 35 ani, iar in teren se poate folosi maxim un jucator sub 35 ani (pe foaia de arbitraj pot avea mai mulţi jucători sub 35 ani);
-
Delegaţiile care vor avea înscrise echipe în ambele turnee, vor avea posibilitatea să-şi folosească toţi jucătorii dintr-o echipă în alta, dar fizic în teren nu mai mult de doi jucători, iar echipa care joacă nu va avea pe foaia de arbitraj mai mult de 15 jucători. Deci o delegaţie înscrie două echipe (fiecare echipă va avea pe foaia de arbitraj maxim 15 jucători, total 2*15=30 jucători. Se pot folosi jucători de la o echipă la alta, dar echipa care joacă trebuie să aibă pe foaie doar 15 jucători. Atenţie foile de arbitraj se dau la începutul turneului).
-
La fiecare 5 faulturi pe repriza de echipa, respectiva echipa va fi penalizata cu lovitura de pedeapsa de la 9 metri. Apoi la urmatorul fault si anume al 6–lea, se va executa din nou lovitura de pedeapsa si tot asa, pana la terminarea reprizei, cand toate faulturile contorizate devin nule. Numaratoarea incepand din nou la urmatoarea repriza.
PROGRAM
16.05.2018
1000 – 1700 primirea participanţilor şi cazarea
1700 – 1800 şedinţa tehnică – „Club Art” (participă şeful delegaţiei şi căpitanul de echipă, se dau foile de arbitraj cu echipele, avizate medical)
1800 – 2400 cina festivă – „Club Art”
17.05.2018
0830 – 0900 deschiderea turneului
0900 – 2000 jocuri în grupe
18.05.2018
0800 – 2000 jocuri în grupe şi în faze superioare
19.05.2018
0800 – 1400 optimi, semifinale şi finale
1400 – 1700 pauză
1700 – 2400 festivitatea de premiere – „Club Art”
20.05.2018
0900 – 1200 mic dejun şi plecarea participanţilor
La sosire echipele vor primi regulamentul, programul pe grupe şi terenuri şi materiale promoţionale.
Fiecare echipă va achita suma de 450 lei, taxă de participare, iar cazarea participanţilor se poate face conform Anexei, la hoteluri de la 2** la 4****, în staţiunea Băile Felix sau Băile 1 Mai.
Atenţie! obligatoriu plata unui avans de minim 50% din valoarea cazării, la datele pe care le aveţi în formularul de participare. Locurile la hoteluri se ocupă în funcţie de plata avansului.
Rezervările se pot face până la data de 20.04.2018, prin completarea formularului de înscriere.
DESCARCA FORMULAR DE INSCRIERE
Detalii şi imagini de la alte ediţii – www.ipabihor3.ro,
Pachetele conţin : (4 nopţi cazare, mic dejun (la hotel), acces piscine hoteluri, 4 prânzuri și 4 cine la Club Art):
BĂILE FELIX :
Hotel President****: pachete: cameră superior: 685 lei/ pers
Acces gratuit la piscinele hotelului, saună, jacuzzi. (www.baile-felix.ro)
Hotel Vital*** : 480 lei/pachet/persoană, (www.vitalfelix.ro)
Hoteli Ami***: 450 lei/pachet/persoană, (www.amifelix.ro)
Hotel Poieniţa***: 500lei/pachet/pers,( www.hotelpoienita.ro)
BĂILE 1 MAI
Hotel Perla***: 545 lei/pachet/pers, gratuit piscina interioară/exterioara, jacuzzi, saună, duş tropical, duş emoţional etc (www.hotelperla.ro)
Hotel Aqua***: 470 lei/pachet/pers, gratuit piscina interioară, jacuzzi, saună suedeza, sauna turcească, duş tropical, duş emoţional etc (www.hotelaqua.ro)
REDUCERE DE LA 50 LA 20 LEI/pers/zi LA AQUA PARC PRESIDENT
0 Comments